Valmennustoiminta

Ajankohtaista:

Tervetuloa kuulemaan Jarmo Riskin esittely 30+300 Training-ohjelmasta

sunnuntaina 10.9.2023 kello 15 alkaen Pöytyän Haukkavuoren

hiihtomajalle, Haukkavuorentie 43, 21870 Riihikoski.

Valmennustoiminta ja leiritykset sovitaan alkamisajankohdan mukaan.

Ilmoita 6.9.2023 mennessä kahvituksen varaamiseksi kuinka monta seurastasi on tulossa

s-postiin:  lagerstrom.ari@gmail.com

Tilaisuuteen osallistuminen ei sitouta sinua tai seuraasi kyseiseen asiaan.

Lisätiedot konseptista: https://www.30300training.fi/

VS-hiihdon valmennustoiminta

Piiri järjestää päiväleirejä tasaisin väliajoin: leirit tarjoavat matalankynnyksen mahdollisuuden tutustua erilaisissa ympäristöissä hiihdon harjoitteluun.

Onko teidän seuranne kiinnostunut järjestämään tällaisen leirin piirin avustuksella? Ilmoita halukkuudestanne piirin valmennusvastaavalle!

Kannustamme seuroja ja valmentajia avoimuuteen. Osaamista löytyy ympäri Varsinais-Suomea, miksi pitää sitä vain omana tietonaan :) Jos seurallanne tai valmentajilla mahdollisuus järjestää kaikille avoimia harjoituksia, ilmoita päivämäärä, paikka, aika, yhteystiedot, tarvittavat varusteet sekä kenelle harjoitus on tarkoitettu, niin ilmoitamme ne piirin nettisivuilla ja facebook-sivuilla.

Ota yhteyttä:

Toistaiseksi valmennusvastaavan tehtäväalue on puheenjohtajan vastuulla.

Tunnelmia Perniön leiripäivästä. Vuorossa pieni välipala palloa heittelemällä - monipuolisuutta harjoitteluun!
Yhteiskuvassa Raision leiripäivän rullahiihtäjät, ohjaajat ja 1-tason valmentajakoulutettavat.
Tehotiimi oli opettamassa ja näyttämässä mallia hiihtotekniikoista. Kuvassa Marko Takomo, Paavo Hakanen, Aleksi Parttimaa ja Lassi Vuorinen.