Piirin tiedote elokuu 2016

Kesäterveiset V-S hiihdosta! Palaan vielä uudelleen alkukesän lähettämääni viestiin, nyt on aika aktivoitua J.

Pyydän, että laittaisitte seurassanne viestiä eteenpäin ja mikäli seuranne yhteyshenkilö on muuttunut, niin laitathan minulle paluupostilla tietoa.

Varsinais-Suomessa järjestettävien hiihtokilpailujen hakeminen on edelleen käynnissä:

Seuroilta pyydetään päivämääräehdotuksia jo elokuun alussa kilpailuvastaavalle Marika Liskille marika.liski@hkscan.com.

Lisätiedot ja ohjeistukset löydät: http://vshiihto.sporttisaitti.com/kilpailutoiminta/kilpailujen-hakeminen/

Elokuussa alkavat jälleen piirin seurojen järjestämät yhteiset leiripäivät:

Tarkemmat tiedot leiripäivien aikatauluista ja ilmoittautumisista päivitetään sivuille lähempänä, löydät päivityksiä myös facebookin kautta.

Leiripäivien ohella on  tarjolla  myös valmennus- ja ohjaajakoulutusta:

Ohjaajakoulutuksen (30 h), 1-tason valmentajakoulutuksen (80 h) sekä Hiihdon ohjaajakoulutuksen (6 h, lumien tultua). Koulutukset järjestetään leirien yhteydessä. Kahteen ensimmäiseen koulutukseen ilmoittaudutaan 1.8. mennessä,krikokko@gmail.com. Kouluttajana toimii Krista Mäkinen. Esittelyt koulutuksista:

Piirin yhteisharjoituksia:

Toivomme yksittäisten seurojen ja valmentajien ilmoittavan rohkeasti omasta toiminnastaan!

Tue piirin toimintaa ostamalla liput Lahden MM-kisoihin:

Varsinais-Suomen hiihto ry on tehnyt Lahti 2017 tapahtuman kanssa yhteistyösopimuksen lippujen markkinoinnissa. Piirin kotisivuilla olevan linkin kautta ostetut liput tukevat samalla piirin toimintaa ja tätä kautta kertyneet varat ohjataan suoraan koulutus-, valmennus- ja leiritystoimintaan. Klikkaa oma lippusi LAHTI 2017 tapahtumaan tästä linkistä TAI sivustollamme olevasta LAHTI2017 Bannerista: LAHTI 2017 LIPUT (V-S hiihto ry)

Mukavaa loppukesää kaikille!

Tarja Takomo