Piiri piti vuosikokouksen ja palkitsi hiihtäjiä

5.6.2017

Piirin parasta arvokisamenestystä saavuttivat Johanna Matintalo, Lassi Vuorinen ja Leevi Vuorinen

Piirin puheenjohtajana jatkaa Ari Lagerström

Vuosikokouksessa juhlatunnelmaa

Varsinais-Suomen hiihto ry piti vuosikokouksen 31.5.2017 ja palkitsi kokouksen yhteydessä menestyneitä hiihtäjiä.

Piirin alueen hiihtäjistä parhainta menestystä niitti Johanna Matintalo Pöytyän urheilijoista. Parhaina sarjoissaan palkittujen lista on julkaistu piirin kilpailutoiminta-osiossa.

Vuosikokouksessa päätettiin uudesta johtokunnasta seuraavaksi tilikaudeksi sekä valittiin kahden seuraavan vuoden puheenjohtaja. Puheenjohtajana jatkaa Ari Lagerström Kustavista. Johtokunnassa seuraavalla kaudella ovat Ossi Hakanen, Juha Juhanoja, Erja Vuorinen, Olli Kilpeläinen, Tarja Takomo, Jussi Vesma, Marika liski sekä Esa Pirkola.